Site icon festsange.dk

Der er noget vi desværre

Melodi:  Hvordan får jeg ram på en mand?

Der er noget vi desværre
nødvendigvis må lære
mange kvinder i dette land:
At der er visse skikke
man ikke kan la` ligge:
MAN MÅ ALDRIG SI` NEJ TIL EN MAND!
Det kan måske være,
et lille kors at bære,
men dog et som man kan bære,
for det er meget vigtigt
at I forstår det rigtigt:
MAN MÅ ALDRIG SI` NEJ TIL EN MAND!
Til en mand! Til en mand!
MAN MÅ ALDRIG SI` NEJ TIL EN MAND!
Husk på, at mænd har særlig
naturligt krav på kærlig-
hed, som netop I yde kan.
Vind hans tillid tilbage,
luk i for jeres klage
han bli`r faktisk så nem,
blot man gi`r ham et klem –
MAN MÅ ALDRIG SI` NEJ TIL EN MAND!

Og hvis I tilfældig-
vis skulle vær` ret så heldig
at ha` ret – og I står i brand –
husk så stadig på læren,
og lad ham stå med æren,
MAN MÅ ALDRIG SI` NEJ TIL EN MAND!
Sku` han sige noget
som I syn`s er lidt broget,
så giv smilet en ekstra tand,
og sig :”Ja skattebasse,
hvad du si`r må jo passe”.
MAN MÅ ALDRIG SI` NEJ TIL EN MAND!
Til en mand! Til en mand!
MAN MÅ ALDRIG SI` NEJ TIL EN MAND!
Nej ham bør I hædre,
for han ved alting bedre,
det er klart for det gør en mand.
Så vær glad for I har os,
og ingen andre ta`r os.
Vi er jer`s bedste ven-ner
kom I bare hen til – og
giv knus til de pragtfulde mænd!

Exit mobile version