Site icon festsange.dk

Takkesang :)

Melodi:  Jeg er så glad for min cykel

Mel.: Jeg er så glad for min cykel.

Jeg er en glad lille pige,
jeg er nu blevet konfirmer’t.
Der er så meget, jeg vil sige,
bare jeg ikke bli’r genert.

Jeg er så glad for min mor,
hun er den bedste mor jeg har.
Og det fordi at min mor,
hun er så sød og god og rar.
Hun bander ikk’ og råber,
og påstår jeg er tvær.
Hun siger ikk’ hun håber,
jeg bli’r lidt mindre sær!
Jeg er så glad for min mor,
hun er den bedste mor jeg har.
Og det fordi at min mor,
hun er så sød og god og rar.

Jeg er så glad for min far,
han er den bedste far jeg har.
Og det fordi at min far,
han er så sød og god og rar.
Han vrøvler ikk’ og brokker sig,
han spiller ikke klog.
Og aldrig han forstyrrer mig,
mens jeg læser i min bog!
Jeg er så glad for min far,
han er den bedste far jeg har.
Og det’ fordi at min far,
han er så sød og god og rar.

Jeg er så glad for min søster,
hun er den bedste søs jeg har.
Og det fordi at min søster,
hun er så sød og god og rar.
Vi har ikk’ meget til fælles,
vi har ikk’ samme stil.
Alligevel vi hygger os,
når forældrene bli’r til grin.
Jeg er så glad for min søster,
hun er den bedste søs jeg har.
Og det fordi at min søster,
hun er så sød og god og rar.

Jeg er så glad for mine gæster,
de er de bedste som jeg har.
Og det fordi mine gæster,
de ville komme langvejs fra.
Jeg gik da lidt og håbede på,
i alle kom her til.
Jeg sidder ikk’ og tænker på
hvornår i ta’r af sted.
Jeg er så glad for mine gæster,
de er de bedste som jeg har.
Og det fordi mine gæster,
de ville komme langvejs fra.

Jeg er en glad lille pige,
jeg er nu blevet konfirmer’t.
Det var de ting jeg ville sige,
godt at jeg ikke blev genert!

Exit mobile version