Site icon festsange.dk

velkommen

Melodi:  vi lister os af sted på tå

Til gæsterne ved dette bord – jeg siger her velkommen,
jeg håber i er friske – har humøret med i lommen,
lidt mad – lidt vin og god musik,
og ik’ et ord om politik
for jeg har jer samlet med det ene mål,
at alle sig hygger og siger SKÅL.

Exit mobile version