Annesofie’s takkesang

Print Friendly, PDF & Email

Melodi:  Nu går våren gennem Nyhavn

Nu vil jeg, jeg fortælle
om min mor og min far
de mig kører til alting
lyder det ikke rar’?

Og de kører til fodbold
badminton, og til fest
Bakker tit op om sporten
det er næsten det bedst’!

Når jeg end’lig er hjemme
kimer “fonen” så tit
det er far der forklarer
at han mangler mig lidt

Så skal kaffen jo bringes
ud i marken til ham
hvor han sidder og brummer
på sin velkendte sang

Mor hun har jo en vane
med at høre musik
af Kim Larsen og Bamse
øøh, det swinger da ikk’?!

Ida hun er min søster
og vi skændes lidt tit
det kan være ret trææls
men så sker der da lidt!

Nu tror jeg, jeg vil slutte
med et mega hurra
for min mor, søs’ og fader
er de bedste jeg har!

<3

Se også

Bar´ li en enkelt mere Melodi:  Bar´ li en enkelt mere Bar li en enkelt mere, iær hvis det`en anden der gier. Du ka`rolig bøj æ arm, gå trygt under bord`t, der er
Helle’s 18 års fø... Melodi:  Flower power tøj Så kom endelig dagen, ja ja ja ja ja ja, hvor du skal takles, som en voksen pig’, og tro det er sagen, ha
En god konfirmationssang Melodi:  Der bor en bager Nu har jeg ventet og stået på pinde, Men det er nu, tiden den er inde. Tak, alle gæster, alt det I gav.
Ved YY’s konfirmation Melodi:  Regnvejrsdag i november Vi vil male dagen hvid Konfirmandens skønne tid Om vor YY kan vi godt sige Du er vores egen pige Derfor vil vi ikke
Indbydelse Kære……………….. Da det nu var tid for mig at forlade min trygge rede hos moar og faar for at flyve ud i det store land. vil det
Hvor er det nemt at være... Melodi:  Under den hvide bro Hvor er det nemt at være glad, hvis altså at man vil, men er du bare ligeglad, går glæden bare til. Det kræver,
Bryllupssang Melodi:  Den lille frække Frederik Vi samles her til fest i dag for Torben og hans lille ”sag” de har sagt ”ja” i ”præstens hus” nu skal vi
sofie´s tale til mor og ... Kære Alle sammen. Jeg er meget glad for at i alle sammen kunne komme i dag og fejre denne ”store” begivenhed sammen med mig. Og tusind tak
Simone´s takke-tale Til alle: Jeg har af anledningen af min konfirmation, skrevet en lille tale. I skal alle have tak fordi i er kommet til min konfirmation, det er
Hej Naboer Hej Naboer !!! Melodi : Der bor en bager. Det sker en Lørdag – Den første juli Nej det er ikk’ for at væ’r umulig Men fire

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *