Jeg er så glad i dag

Print Friendly, PDF & Email

Melodi:  Diverse

Melodi: Den glade vandrer…….(med frisk gå-på-mod)

Jeg er så glad, så glad i dag,
jeg er så glad i dag,
jeg er så glad, så glad i dag,
jeg er så glad i dag!

Melodi: Den lille frække Frederik……(vildt og frækt)

Jeg er så glad, så glad i dag,
jeg er så glad, så glad i dag,
jeg er så glad, så glad i dag,
jeg er så glad, så glad i dag!

Melodi: Dengang jeg drog afsted……(taktfast)

Jeg er så glad i dag, jeg er så glad i dag,
jeg er så glad i dag, ja jeg er så glad i dag,
jeg er så glad i dag, jeg er så glad i dag,
jeg er så glad i dag!

Melodi: Vi sejler op ad åen……..(vuggende)

Jeg er så glad i daaaaaag, jeg er så glad i dag,
jeg er så glad, så glad i dag,
jeg er så glad, så glad i dag,
osv……

Melodi: Der er et yndigt land……..(stående)

Jeg er så glad i dag, jeg er så glad i dag,
jeg er så glad i dag, jeg er så glad i dag,
jeg er så glad, så glad i dag, jeg er så glad i dag,
jeg er så glad i dag, jeg er så glad i dag,

Melodi: Skuld gammelt venskav………..(vi ta’r hinanden i hænderne)

Jeg er så glad , så glad i dag,
jeg er så glad i dag,
jeg er så glad , så glad i dag,
jeg er så glad i dag!

Se også

Velbekomme Melodi:  I skoven skulle være gilde Vi håber maden smagte og vinen ligeså, at fadene de rakte, så alle kunne få! Det er et dejligt gilde lad os
puslespillet Rekvister: Puslespil/tørklæder Sværhedsgrad: 4 Man laver/køber et puslespil med ikke alt for mange brikker. En person får bundet hænderne på ryggen og resten får bind for øjnene.
Kære Mullemor Melodi:  smuk som et stjerneskud Kære Mullemor Du blir’ bare stor sir den kære moar & enkelt gang Ska du syng’ en sang Til din frækker broar Du
Nu ta’r vi en vise Melodi:  Dernede i dalen Vi ta’r den gode gamle rundesang på en helt ny måde Mel.: Dernede i dalen Nu ta’r vi en vise, et dansktop-potpourri, med søde.
Julefrokost Melodi:  Menuetten fra Elverhøj Nu er det jul med gran og vat og kræmmerhus med ø1 i, men julemanden er så trat, og skegget er der mø1 i.
Lidt om hikke Melodi:  Der bor en bager A’ hva’ der ikke er til at drikke, det ska’ man ikke gi’ milde blikke, for sikke hikke man så ku’ ligge og
De Grønne flasker Melodi:  Den gamle gartners sang Når jeg ser de grønne flasker, dukker svundne minder frem, fra dengang jeg fik så mange, at jeg ej ku’ finde hjem. Jeg
Se nu stjernen her for di... Melodi:  Det haver så nyligen regnet I bedes tænde stjernekasteren mens i synger. Se nu stjernen for dig vi her vil tænde og ber’ alle gæster hjælpe til.
Velbekomme Melodi:  Det var en lørdag aften Se her ved bryllupsbordet hvor festen er i gang, så ta’r vi atter ordet, i denne lille sang. Vort VELBEKOMMER synges ud
Om Adam ved enhver … Melodi:  0 Ved pensionistklubben »Kontakts« julefest 2008 Melodi: I natten klam og kold. (E. Horneman). Om Adam ved enhver fra Bibelen især, han passede og plejed’ paradisets træer,

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *