kære far
jeg synes lige jeg skulle sige et par ord….
jeg vil starte med at sige mange tak for festen og for at i valgte at dukke op her til min konfirmation.
Det er nu dejligt at træde ind i de voksnes rækker, selvom jeg ikke ligefrem har jublet hver torsdag morgen når jeg skulle til præst, eller om søndagen når jeg skulle op klokken >> jaa, meget tidligt <<
min konfirmation er en ting jeg aldrig vil glemme, selvom at jeg har en dårlig hukommelse....!
kan du huske dengang du skulle lære mig at cykle? Du løb rundt efter min cykel flere sommere, fordi jeg ikke kunne holde balancen men det kan jeg >>endelig<< efter mange års træning
Der er mange fædre, men ikk en som dig.
Hvem ville jeg have været, uden dig.
Uden dine råd og din støtte gennem de sidste 13 år.
Tak for alle de dejlige år vi har haft sammen, og at du gad at spilde din tid på mig og for at du har opdraget mig så godt som du nu kunne....!
Nogen gange var du streng men jeg ved at det kun var for mit eget bedste!
Men tak til jer alle sammen. Tak for gaverne, (de festlige indslag), og fordi i ville komme. Jeg synes at vi alle sammen skal rejse os op, og skåle for en forhåbentlig fortsat rigtig hyggelig dag, og for at vi alle sammen hygger os! SKÅÅÅÅÅL....!
