I anledningen af vores bryllup

Print Friendly, PDF & Email

Melodi:  Min Amanda var fra Kerteminde

I ANLEDNING AF VORES BRYLLUP

1.
Hallo, her er vi, vores navn I kender
vi jo bliver gift i dag.
Og nu derfor, mine kære venner,
har vi indbudt til et festligt lag.
Og når flasken nu omkring vi sender,
sig da bare nej en enkelt gang,
:/: Det er ikke noget vi forlanger
det er bare noget, vi ønsker os :/:

2.
Noget særligt var vi ej som lille,
det har heldigvis forandret sig.
Vi har nået det, vi gerne ville,
ved arbejdsomhed og energi.
Her i hele sognet er vi elsket,
og herhjemme elsker vi os selv,
:/: Det er ikke noget vi forlanger
det er bare noget, vi ønsker os :/:

3.
Imod YY er jeg altid kærlig,
og nu er der gået nogle år.
Jeg for hende er no’et ganske særligt,
det I alle her jo nok forstår.
Straks hun så mig, så var jeg leveret,
og i eet og alt hun føjer mig,
:/: Det er ikke noget jeg forlanger
det er bare noget, jeg ønsker mig :/:

4,
Jeg er smuk, og jeg har megen charme,
det er noget, som enhver kan se.
Mange “mænder” vil ha’ ekstra varme,
så jeg gi’r dem følgende besked:
“Hvis min kære XX det tillader,
skal jeg gerne ta’ mig lidt af dig.”
:/: Det er ikke noget jeg forlanger
det er bare noget, jeg ønsker mig :/:

5.
Om os selv vi ku’ berette mere,
men nu vil vi altså holde op.
Så af vers der bliver ikke flere,
og med dette vil vi sige stop.
Og nu venter vi så bare alle,
rejser sig og råber et HURRA,
:/: Det er ikke noget vi forlanger
det er bare noget, vi ønsker os :/:

Se også

Har han været køn som l... Melodi:  Den glade enke Efter bedste overbevisning erstattes spørgsmålstegnene med enten JA JA JA eller NEJ NEJ NEJ Har han været køn som lille ??? Er han født
Fra Ældreforsognen Melodi:  I skoven skulle være gilde XXXXXX KOMMUNES SOCIAL- OG SUNDHEDSFORVALTNING FAMILIE- OG ARBEJDSMARKEDSCENTER CENTRUM Somebody Somewhere D. 23 – 5 – 1998 Somewayvej 22 Sagsnr. B.I.M.S. 1234
Velkommen Melodi:  Marken er mejet Alle er kommet og alle er glade og nu håber vi at det vil bli’ en dejlig daa’ ::Vær velkommen her det er dejligt
Lad os så få sandhederr... Melodi:  Hulidiædia (duet) (højtideligt!) Herre: Højt ærer vi kvinden som blomsten i Nord!. Dame: Ja, Gud hvor de klæ’r jer de klassiske ord! Herre: Jow, kvinden er prægtig
Du var, da skolen først ... Melodi:  Til konen kom der en ung student Du var, da skolen først tog imod så “ubeskrevet et blad”. Forventningsfuld du i klassen stod omtrent et “hvem –
Ølstafet Rekvister: Øl Sværhedsgrad: 1 Man er fx. 3 personer på et hold , der skal bruges 2 hold Man starter fx. i den ene ende af en
Stifinder Rekvister: Der skal mindst være 2 det er sjovest hvis man og er opppe på 20 Sværhedsgrad: 5 Man skal ligge mange papir ud på gulvet ligsom
I anledningen af vores br... Melodi:  Min Amanda var fra Kerteminde I ANLEDNING AF VORES BRYLLUP 1. Hallo, her er vi, vores navn I kender vi jo bliver gift i dag. Og nu
En smule bajer Melodi:  Ein bibchen frieden XXX har indkaldt til fest nu i år, alle vil gøre, hvad de nu formår. Vi æder og drikker og morer os godt, ih,
Nordjysk Hymne for Kattev... Melodi:  Ach du Liebe Augustin Ak den unten ranme, vor hajkat er dø i næt, Ak den unten ranme, vor hajkat er dø. Skeje det såelt vi men

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *